گزارش سايت AFC از بازيکن تيم ملي کشورمان
پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

گزارش سايت AFC از بازيکن تيم ملي کشورمان

  • vahid gholipor soleimani
  • سه شنبه 2 دی 1393برچسب:, , 20:18

بازيکن ملي‌پوش تيم فوتبال استقلال از سوي سايت رسمي کنفدراسيون فوتبال آسيا معرفي و آناليز شد.

سايت رسمي کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) در گزارشي به تمجيد از مدافع - هافبک راست تيم ملي فوتبال کشورمان پرداخته است که در زير آن را مي‌خوانيد:

بزرگ‌ترين جدال فوتبالي ايران و احتمالاً بزرگترين رقابت فوتبالي آسيا بين تيم‌هاي استقلال تهران و سپاهان اصفهان است، ديداري که هميشه حاشيه‌هاي خاص خودش را داشته و خسرو حيدري هم تجربه بازي را در هر دو تيم دارد.

حيدري در دو مقطع در استقلال عضويت داشته اما در فصل 11-2010 در نقل‌و‌انتقالات از اين تيم جدا و به سپاهان ملحق شد و فصل خوبي را با اين تيم سپري کرد. در همان فصل وي کمک شاياني به سپاهان براي رسيدن به قهرماني در ليگ برتر ايران کرد. با وجود موفقيتي که اين مدافع- هافبک با اصفهاني‌ها داشت بلافاصله در فصل بعد به استقلال بازگشت، تيمي که هنوز هم در آن عضويت دارد.

خيلي زود حيدري به استقلال کمک کرد تا به قهرماني ليگ برتر و جام حذفي ايران برسد. او نه‌تنها مدافع راست مستحکمي است بلکه در کارهاي هجومي تيم با حرکت در گوشه‌ زمين سلاحي خطرناک به شمار مي‌رود. خسرو بازيکني خطرناک در ارسال توپ از کناره‌هاست و همين ويژگي‌ها است که او را تبديل به بازيکني ارزشمند براي استقلال و تيم ملي ايران در کارهاي دفاعي و تهاجمي کرده است.

حيدري که تاکنون بيش از 50 بازي ملي در کارنامه‌اش به ثبت رسيده هنوز هم يکي از باثبات‌ترين بازيکنان ايران پس از ثبت اولين بازي ملي‌اش در سال 2007، به حساب مي‌آيد. او تاکنون در مسابقات قهرماني غرب آسيا، بازي‌هاي آسيايي، جام ملت‌هاي آسيا و جام جهاني با پيراهن تيم ملي بازي کرده است.

با وجود اينکه تيم ايران در همان مرحله گروهي جام جهاني 2014 از گردونه رقابت‌‌ها حذف شد، حيدري و هم‌تيمي‌هايش نشان دادند که قادر به رقابت با بهترين تيم‌هاي دنيا هستند. با وجود بازيکناني نظير ليونل مسي و آنخل دي‌ماريا، تيم ملي ايران حملات خطرناک آرژانتين را خنثي کرد تا اينکه مسي در لحظات پاياني آلبي‌سلسته را به پيروزي يک بر صفر رساند.

پس از پايان رقابت‌هاي جام جهاني، تيم ملي تنها يک بازي بازي دوستانه در رده ملي انجام داده که خسرو حيدري در برتري يک بر صفر ايران مقابل کره‌جنوبي، يکي از مدعيان قهرماني جام ملت‌هاي 2015 آسيا 90 دقيقه کامل بازي کرد.

اگر ايران موفق شود براي چهارمين بار به قهرماني در مسابقات جام ملت‌هاي آسيا که از ماه ژانويه 2015 در استراليا شروع خواهد شد، برسد حيدري به طور حتم نقشي کليدي در اين راه ايفا خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید